Vaa'alla en ole uskaltanut käydä viime päivinä. En usko että paino ainakaan noussut on, mutta ei varmasti kilokaupalla laskenutkaan. Olen yrittänyt syödä hedelmiä silloin kun  tekee mieli jotain sokerista, mutta tänään ostin sitten karkkia 150g ja tietenkin söin koko satsin. Plääh, mutta en anna sortumisen lannistaa. Viikko on vasta alussa :-)

Ensi viikolla tapaan personal trainerini (joka on komia mies!) ja teemme minulle henkilökohtaisen kunto-ohjelman. Lisäksi aion käydä uimassa ja ulkoilla ahkerasti. Olisi mukava kokeilla jossain vaiheessa myös uusia lajeja. Minun laihdutusprojektiini kuuluu liikunta olennaisesti, koska haluan samalla kiinteytyä. Tunnen ihmisen joka laihdutti "lopettamalla syömisen" ja hänen vatsanahkansa ei ole vieläkään tullut perässä.

Ruokapäiväkirjan pitäminen voisi kannattaa, olen teidän muiden blogeista lukenut positiivisia kommentteja siitä. Voisin kokeilla tämän viikon sitä.

Ja ensi maanantaina uskaltaudun vaa'allekin. Tavoite on, että silloin olen päässyt ainakin alle 140 kilon. 139,9 riittää! :-)