Ette ikinä usko, mutta olen taas kipeänä. Ei yhtään minun tapaistani, sillä tavallisesti possuillessani (ruokaa ahmien ja liikuntaa tuskin koskaan harrastaen) olen pysynyt hyvinkin terveenä. Nyt kevyemmin eläen olen koko ajan pienessä flunssassa, vatsataudissa tms. Viime viikkoina en ole tervettä päivää nähnyt, en nyt ihan sairasloman tarpeessakaan ole mutta koko ajan uupunut ja varsinainen niiskuneiti, niisk niisk.

Mieheni kyllä arveli että stressikin voi pitää tuhinaa ja pientä lämpöilyä yllä. Kevääni on edelleenkin ihan liian kiireinen, muutama viikko vielä. Liikaa tenttejä, silti 40 tunnin työviikot ja vaikka mitä muuta sovittua... Miten sitä osaisi välttää liian tiukkaa viikko-ohjelmaa?

Olen silti pyöräillyt joka päivä töihin ihan vaan rangaistuksena viime viikonlopun herkuttelusta, osoittaakseni kykeneväni itsekuriin. Ei pyöräilyhikoilu ole tainnut parantumista edistää: aamuisin on vielä aika kylmä. Harmittaa tämmöinen hiljaiselo laihdutuksen suhteen. Plääh.