Tänään huomasin, että yhdet housut eivät kiristäkään enää. Vasta 4-5 kiloa lähtenyt, ja nyt jo tällaista! Lisäksi kaksi miestä ovat sanoneet laihtumisen näkyvän. No joo, nuo miehet olivat kylläkin isäni ja oma mieheni :-) Kannustavaa kuitenkin. Huomaan itsekin jonkinlaista kiinteytymistä, ihan pientä mutta kuitenkin. Kun katson itseäni peilistä sivuprofiilista, näyttäisi kuin keskivartalossani olisi ylimääräinen "pallo". Vatsani ja reiteni ovat suhteettoman paksut. Vyötäröä ei käytännössä ole. Ylävartalo ja sääret ovat ihan ok, niihin ei läskimuhkuroita ole mahdottomasti kertynyt, mutta tuosta "pallosta" haluan eroon. Now!

Tasan 1kk päästä olen lähdössä pieneen reissuun ystäväni kanssa. Siellä pitäisi pukeutua uimapukuun. Ostin taannoin heräteostoksena Stockmannilta ihanan uimapuvun, sellaisen joka korostaa enemmän tissejä kuin läskiä. Se on silti n. yhtä kokoa liian pieni. Mitäpä jos kuukauden päästä olisin vaikkapa 129-kiloinen, sitten uimapuku voisi sopia täydellisesti. Se olkoon tavoitteeni. Eli 7,5 kiloa kuukaudessa. Ei mahdotonta, otaksun?

Se täytyy sanoa, että on aivan ihanaa mennä vaa'alle nykyään. Samalla tiedän, että olen viimeistä kertaa näissä lukemissa. Olen varma siitä että selviän, minun on pakko. Haluan tulevaisuudessa lapsia ja jaksaa tehdä töitä vanhuuseläkkeelle saakka, haluan takaisin naisellisuuden tunteen (se on kyllä lisääntynyt päivä päivältä!) ja haluan vyötäröni takaisin, sekä kauniita vaatteita. Haluan että voin elää unelmieni elämää terveenä ja minimoida sairastumisen riskit, varsinkin kun olen vasta alle 25-vuotias. Esim. diabetes olisi erityisen vaarallinen näin nuorena. En varmaan koskaan tule olemaan pikkuinen tai hoikka, enkä edes haluaisi, mutta n. 70-kiloisena, koossa 40-42 olisin oikein tyytyväinen.

Kiloklubin mukaan tavoitteeni (70kg) on mahdollista saavuttaa 98 viikossa. Olen valmis odottamaan. Olen ehkä kaksi vuotta vanhempi silloin, mutta se ei haittaa. Elämässään tarvitsee laihduttaa vain kerran. Eikä minun ole koskaan ennen tarvinnut olla näin tosissani.