Ostin maanantaina uudet niin kutsumani "motivaatiohousut". Ne ovat paria kokoa pienemmät kuin mitä tällä hetkellä käytän (silti kyseisen mallin isoimmat), ja aivan rakastettavat pöksyt. Jotta ne eivät näyttäisi makkarankuorilta ylläni kuten nyt tai ylipäätään nappi menisi kiinni, minun pitää kyllä varmaan päästä 15-20 kilosta eroon, eli liian helppo tavoite tämä ei ole.

En ole käynyt vaa'alla tällä viikolla, yritän olla tarkkailematta painoani päivittäin. Kerran viikossa lienee riittävä. En myöskään ole liikkunut tavoitteeni mukaisesti, eilen olin jumpalla mutta tänään tai huomenna tuskin ehdin mihinkään. Uimaan pitäisi joku päivä jaksaa, mutta tenttikirjatkin haluavat huomiota osakseen.

Ja valokuvista jälleen. Olin eräässä tapahtumassa pari viikkoa sitten, ja huomasin aamulla että tapahtuman nettisivuille on laitettu kuvia kävijöistä. Äh, hirveää nähdä tuttu, iso tumma kaksoisleukainen hahmo noin joka toisessa kuvassa. Jos saisikin edes poseerata, niin olisi helpompaa - mutta kaikki otokset olivat tilannekuvia.

Mutta kevät! Siitä en lakkaa iloitsemasta! :-) Ja siitä että vatsa tuntuu olevan pienenemään päin... mistä tulikin mieleeni seuraavaa. Vauvakuume edelleen vaivaa, yritän torjua sitä koska olen järki-ihminen ja haluan suunnitella elämääni eteenpäin ja vauvat kuuluvat vasta opiskelujen jälkeiseen elämään. Tämmöinen älytön lisääntymisen halu on minulle ihan vierasta :-D